inleder dagen med ett inte så kul inlägg

The Butterfly effect rekomenderas verkligen. Helt klart en sevärd film! Den får dig att förstå att så otroligt små saker kan förändra hela ditt liv. Om du bara väljer att inte berätta EN sak för EN person så kan allting gå anorlunda. Ush, ödet har sina vägar.


Kollade även klart Gossip Girl, säsong två. Orkade inte vänta på att kanal5 skulle börja sända det igen. Helt seriöst vem slutar sända mitt i en säsong? Hur som helst så slutade den helt jävla värdelöst. Är arg och besviken.

Idag så ska jag först och främst duscha, känner mig otroligt ofräsch. Därefter måste jag sätta igång projekt tämja-mitt-hår vilket inte är det lättaste kan jag lova. Mitt hår har blivit så risigt, torrt och slitet efter att jag blivit blond på nytt. Särskilt när man jämför med förut, mitt hår hade just blivit helt friskt och perfekt och så förstör jag det, haha. En sak ni ALLA måste veta är att om ni en gång färgat ert hår mörkbrunt/svart så har ni typ 2% chans att kunna bli blonda inom de närmaste halvåret (om ni har TUR) för så pass mörk hårfärg tränger verkligen in i hårstråna och det är omöjligt att kunna blondera bort det. Det enda man kan göra är att låta sitt hår växa ut och låta bli att färga utväxten. Det blir, sån tur är, inget problem för mig då jag har väldigt mörkt hår i mig själv. Men för personer som t.ex Winks som kanske inte är nöjda med sin egen hårfärg kan det bli ett stort problem.  En sak är i alla fall säker, once you go black - it's fucking hard to go back.

Senare ikväll ska jag träffa två vänner, ska bli jätte kul! Har verkligen saknat deras umgänge sedan jag bytade skola, fast jag träffar ju Emp rätt ofta, men inte Elle och det ska bli major kul att ses!  Vi ska laga mat och jag ska göra chokladfondu som efterrätt. Let me hear a WO HO!


Åh jag är så himla excited. Mamma gick med på att gå till konsulation inför min operation. Jag är så glad att jag inte vet vad jag ska göra. Denna operationen kommer vara det bästa som hänt mig. Dock så är det bara mina närmsta som får veta vad jag ska operera, och ja, ni andra lär ju se det efter sommaren. Jag bryr mig inte om de otroliga smärtorna efter, för det kommer vara värt det. I cant wait!

Nej nu ska jag göra lite annat, hörs ikväll bloggis.

Tink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du operera dig för nått är skadat eller är de mer som skönhets operation?:P

2009-01-18 @ 23:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0