Sorryyyyy

Jag vet, du kära anonyma läsare, jag har slutat uppdatera. Men jag har fått idé torka. Vad ska jag skriva? Det händer ingeting i mitt liv just nu. Absolutley nothing. Det finns ju såna perioder, man bara sitter och hoppas de ska hända något kul, något att glädjas för. Visserligen finns det en sak men det går inte för sig att blogga om det.

Just nu sitter jag i min skolmatsal () och väntar på att min kompis ska skriva klart sitt matte prov, därefter ska vi fixa busskort och lite andra tråkiga saker som jag vägrar tråka ut er med.

Drömde en helt sjukt underbar dröm inatt. Ville inte vakna, men ja.. Tänkte skriva det är skolplikt vilket det inte är i gymnasiet. Undrar vad drömmar betyder egentligen.. Ibland drömmer man om människor man inte snackat med på flera månader och man drömmer helt sjuka saker om dom också. Jag undrar ifall vi omedvetet tänker på dem, eller någoting sånt borde det väl vara? Jag drömmer alltid knasiga men endå verklighetsrelaterade drömmar.
 


Haha, en liten video på mig och Wink. Vi fattade inte riktigt att kameran filmade och inte fotograferade.
Detta var från helgen, så det är förklaringen till vårt lilla show smink.

Nej nu ska jag facebooka mig lite.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0