sprutor är inte riktigt min grej

Aj aj aj!
Har fått spruta idag, är nu skyddad mot livmoderhalscancer. Enligt mig gjorde det jävligt ont och det gör fortfarande ont när jag lyfter armen (vilket jag nu tvunget gör hela tiden "bara för att" liksom) men sen så är jag en jävla pussy på smärta.
Förutom att ha injicerat lite protection i kroppen så har jag bara legat i min säng och kollat 90210. Har inte rest mig mer än nödvändigt, men hey, det är vad studiedagar är till för. Lite belöning för allt hårt jobb vi åstadkommit. Det har varit blod, svett och tårar all along. Hehe.  Snarare maskara, parfym och skratt.

Imorgon lär det bli en lite mer händelserik dag, ska vakna relativt tidigt (ska försöka åtminstonde) och duscha därefter ska jag träffa efterlängtade Diana (!!!) som äntligen kommer hem. Imorgon fyller dessutom min pappa år. Hm, har inte köpt något. Funderar på att rita en teckning men jag tror dock inte det funkar längre.

Nu ska jag gå och be till Gud att de sänder något bra på tv. Och ja, det är en skönhetsoperation som ska fixas. Can't wait. Lovar att ta en massa bilder och sådant på resultat. Men tills dess, rulla tummarna snyggingar.


lite oförberred men nåväl

Tinky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0