hello you

godeftermiddag herrskapet, jag är trött och ser ut som en slängd sopsäck. Men med tanke på att jag har sovit i två timmar är det inte så jätte konstigt. Jag har varit hos min lille babe hela natten och kollat på film och bara mysit, jag hade kunnat ligga där i fem år för det är absolut underbart.

Denna söndagen ser inte ut att ha något vidare speciellt framför sig mer än pluggning och eventuellt socker inköp förhoppningsvis,måste. För något annat än jäsdag är det definitivt inte. Det finns ingenting som hade fått mig att åka någonstans idag förutom om det kanske var utdelning på Ben&Jerry's glassar i stan med annars inget.

skriver ikväll

puss winks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0