won't you come over and check up on it?

idag är det en glad dag, inställda lektioner, geisha pauser och en massa annat viktigt vi har hunnit med. Efter skolan eller, på skoltid. Åkte jag till en barnmorska och snacka med henne om lite allt möjligt och fick med mig vad jag behöver och sånt ointressant. Det är så mycket jag vill skriva om nu men det går inte och det s t ö r mig. Nu försöker jag ta det lilla lugna med min musik men det funkar inte när man har en bror som tror han är skit grym på att rappa i rummet bredvid med bauta högtalare som överröstar mina stackare.

Hade tänk göra min veggie "kycklingsgryta" om en stund men jag vet inte hur man gör själva grytan. I självaverket har jag ingen koll på hur man lagar någonting alls. Makaronerna bli antingen för hörda eller förmjuka då de kokar över och cornfilén bränns fast. Ibland får jag ångest för jag inte lärt mig tidigare. Jag önskar att jag någon gång kunde typ, överraska min mamma med middag för att visa att jag kan för jag närmar mig mina vuxnare år vilket är hög tid att bevisa kanske. Det här med matlagning har aldrig ritkigt varit min sak då jag blir lätt uttråkad, men när man kollar på Gordon Ramsey, Jamie Oliver och Tina och alla sånna får man en vilja kunna göra som de och för det ser ju såå enkelt ut. Ett sånt program tar inte mer än en halvitmme i tv men i på riktigt står dem där i antal timmar. Nåja:)

skriver ikväll
winky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0