whaaaat to do

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra idag, har ingen större lust att gå till skolan. Funderar på att gå till Winkywos skola och hälsa på, but then again; vad ska jag gör under tiden de har lektion? Kanske jag får hänga med in? Får ta och smsa Wink.

Den senaste tiden har jag lagt ner mycket tid åt att tänka, vilket är (tro det eller ej) mindre bra. Vissa saker får magen att vändas och man förlorar koncentrationen. Jag undrar hur vår hjärna kan koppla det, liksom, tankar till illamående liksom. Äsh, det är för NO för mig.

Just nu sitter jag och har det skönt i min säng, den är varm, stor och min älskade gullebulle ligger bredvid mig. En coca (på burk, of course) skulle också sitta fint. Nu ska jag pussa ihjäl mitt hjärtegullebulleull och fortsätta med att sätta 100 kg smink i mitt ansikte :)

PUSS
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0