wazap

tisdag avklarad, längtar tills imorgon kväll för då är jag färdig med onsdagen. Det där låter väldigt deprimerande men så ser mitt liv ut för tillfälligt. Låter hemskt egentligen men jag räknar ner dagar, varför vet jag inte. Det är precis som jag har typ ett år på mig att leva till. Varje morgon när jag vaknar får jag tankar som t.ex " ok, bara två dagar kvar och sen får du sova hur länge du vill" och då går jag alltså i skolan och längtar tills jag vaknar av mig själv klockan halv sex på morgonen på lördagen då jag under den första minuten tror att det är måndag och vill leta efter närmsta köksredskap men inser snart att jag kan ligga och vrida&vända hur länge jag vill utan en pipande mobil bredvid mig. Det är underbart. Nu låter det som jag är helt för trött för att leva men så sorgligt är det inte riktigt. Min fantasi är inte på topp längre (som att den har varit det innan..) och jag vet inte riktigt vad jag ska klämma ner för att fånga ert intresse.

Men jag kan däremot tipsa er om denna helt underbart luktande body buttern, den luktar godare än livet och du blir mjuk som en bebis,typ. Den ger lite summerfeelings vilket vi kan behöva här i det grå. Just den burken är som sagt body butter men det finns i badbubblor,duscholja och i massa olika saker och den luktar otroligt gott. Lukten håller inte i sig värst länge men då är det bara att ta mer tills burken är slut helt enkelt. Lukten jag har här är någon slags moringa blomma men det finns tusen olika dofter att handla på the body shop. Alltifrån brasiliansk-nöt lukt  till körsbär och oliver och en massa underbara dofter. Try it! Det kostar inte så värst mycket heller så go for it tycker jag.



  

kudden kallar

winky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0